dia...

dia : syg saya ta?
saya : tak
dia : betol?
saya : betol..
dia : sriyes?
saya :ye...

bila dia tanye lagi tok kepastian rase serba sala na jawab ape....
bukannye na mghancorkn ati dia..
p ase cinta kat dia mmg da hilang..
cume perasaan kawan baik tu ade...
sy n dia mmg ta malu lgsung...na ckp pasal ape pon ta kesa...
sy mmg syg dia..tp sy tataw sy syg dy sbagai ape..
mungkin sbagi teman yg paling rapat yg sellu ade tok saya...
sumpa sy ckp segala cinta yg telah dicurahkan selama ini mmg ikhlas...
tp mmg sy da pena ckp...
sy mmg ta boleh dgn hubungan jarak jauh seperti ini...

maafkan saya!!!!
saya da ta boley na teros an hubungan ini...
saya mmg syg awk!!! jgn tgl sy...
tp maafkan sy kerna prasaan cinta terhadap awk sudah lupus.
mgkin kita patot berkawan baik...
dan mungkin itu yg terbaik...
sy ta sanggop utk menduakan awk....

maafkan sy wak!!!!
mungkin

0 terbatok daroh:

Post a Comment

YOU ARE NOW ENTERING ELYDA'S PAGE!!! LOADING.. PLEASE WAIT>>

The Followers

Hey, What do you think of my BLOG?

The Rythm

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital