KHAS BUAT NABILA BT ALIAS



pernahkah kau ada bila ku perlu tuk
menyatakan rasa sakit dalam diri
dan bila kau perlu setia ku menunggu
agar
senang kau merasa
coba kau dengar coba kau coba diam bila
ku coba tuk berbicara dengan
kamu
pernahkah kau ada bila ku perlu
tuk
meluahkan rasa hati
dan bila kau
bersuara setia ku mendengar
agar tenang
kau merasa
siapa sebenarnya aku
padamumungkin sama
dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu dan bila tiada
lagi teman
bermain kau pulang tuk
dapatkan aku itulah aku…padamu

pernahkah kau
ada bila ku perlu tuk
menyatakan rasa sakit dalam diri
dan
bila kau
perlu setia ku menunggu
agar senang kau merasa

maafkan kerana aku
tak pernah terlintas tuk
menulis pada mu salahkan ku tak
mungkin lagi
aku meminta untuk kau
mendengar..untuk kau melihat ke mataku

siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau
buat
begitu dan bila tiada lagi
teman bermain kau pulang tuk dapatkan aku itulah
aku…padamu

0 terbatok daroh:

Post a Comment

YOU ARE NOW ENTERING ELYDA'S PAGE!!! LOADING.. PLEASE WAIT>>

The Followers

Hey, What do you think of my BLOG?

The Rythm

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital