Maulidur Rasul 2011

salam maulidur rasul :)
yeay ceritanye ari ni sy agak excited sbb sy menyertai perarakan maulidur rasul di sini... hahahhaha. well,agak excited n akhirnye mmg sy epi la endingnya ni.. pagi td bgun awal kot.kol 6.30 cmtu patu konon2 g mandi ade kak aya skali, ok siap punye la siap, kak aya boleh smpai lg awal dr ak kat padang. hehehehe. mule2, berbaris ikot kontigen ewah2 mcm askar plk an. patu,mkn roti tp ak ta mkn pon. then mule laaaa berselawat sambil berarak dr pos c ke pos a. semasa dlm perjalanan.agak besh la sbb masing2 otak  gile kan,so ta mcm selawat la. hahahahah opppsss... tape2 yg penting ikhlas. kitorg ade kompang yg diketuai oleh ejat. rase mcm org kahwin pon ade kan hahaha layan je la... lepas berarak kumpol kt DA, n mkn pagi patu masuk DA tgk persembahan. hmm boleh tahan jugak artis2 nye, kurang sket je dr maher zain hahahhaahahah... tp tak ley bla dak2 teater pon join persembahan tp mmgg taley bla la pelakon2 ye. org yg membaca tu da ok n feelings lebih suda. tp boley jd komedi plk an. hahaha lynnnn. overall, sape yg nmpk sy td sume mcm ta perasan sy? sbb ape? mgkin sbb bertudung kot...??? tekkkkkk... persoalan di situ...



 :

with Love,

2 terbatok daroh:

elydashahrir February 16, 2011 at 4:13 PM  

hahahhaha ye la ohhhh...
catalog pon byk :P

Post a Comment

YOU ARE NOW ENTERING ELYDA'S PAGE!!! LOADING.. PLEASE WAIT>>

The Followers

Hey, What do you think of my BLOG?

The Rythm

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital