apa yg hilang?

salam to all my friends n blogers....
ari ni saya telah naik beberapa kilo slepas sekian lame saya menjaga berat badan saya... sangat sakit hati apabila semua seluar saya macam agak ketat n terpaksa tahan nafas ketika berjalan.. OMG!!! apa yg dah jadi kepada badan sy?? ok sy mengaku sangat makan banyak pada akhir 2 minggu ni.. saya telah mencuba utk makan teh herba yg dibeli dari indonesia ari ty tapi sy tidak berjaya lagi.... mungkin tak sesuai kot.... ari ni ari selasa.. ari khamis ni saya balik ke kuantan dan operasi menguruskan badan akan bergiat kembali... yeah!! saya pasti dlm mase dua minggu akan dtg. sy akan mendapat bentuk badn sebelum ini... besar kan aim sy?? hahahaahahahah apa guna kalau kita sekadar bercakap? tapi kita mampu nak lakukan? saya akan membuktikan... ok satu lagi.. skang ni muke sy sgt bullat tapi sbenanr nye skang ni sy sudah cukup bersyukur dgn semua perubahan yg telah berlaku kepada diri sy... seperti ada yg sudah tahu, rupa saya dahulu sgt lah lain dari sekarang... sangat besar dan sangat burok... oleh itu, sy bersyukor dgn apa yg diberikan oleh Allah kepada saya :)



with Love,

0 terbatok daroh:

Post a Comment

YOU ARE NOW ENTERING ELYDA'S PAGE!!! LOADING.. PLEASE WAIT>>

The Followers

Hey, What do you think of my BLOG?

The Rythm

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital