saya ade azam baru....

skang ni sem baru,
azam baru
sume kene baru...
saya tanak ponteng klas, saya tanak main2, saya tak nak curang, saya tak nak ambil remeh pasal sume mende lain...
saya nak berjaya sem ini...
semoga saya dapat mengatur masa sy dengan berkesan... syang family, kawan2 dan acai sy :)
with Love,

4 terbatok daroh:

Emiliana Anuyai June 29, 2011 at 10:13 AM  

saya doakan yee wahai classmate kuu. ;)

Unknown June 30, 2011 at 8:26 PM  

yeah....
all da best!!!

Unknown August 9, 2011 at 1:20 PM  

azam yg tanak curang tu da buat blum?

elydashahrir August 23, 2011 at 12:28 AM  

emy; yeay... tq :)
mim: tq
pokteh: amboi..... terima kasih pokteh

Post a Comment

YOU ARE NOW ENTERING ELYDA'S PAGE!!! LOADING.. PLEASE WAIT>>

The Followers

Hey, What do you think of my BLOG?

The Rythm

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital